وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

: Covid-19 فقط یک کاتالیزور دیگر در روند نزولی بازار کروم است



ویکتور کنستانت ، تحلیلگر ارشد بازار در انجمن توسعه بین المللی کروم (ICDA) ، اظهار داشت: در حالی که بیماری همه گیر Covid-19 در سال جاری تأثیر نامطلوبی بر بازارهای جهانی سنگ کروم و فرو کروم داشته است ، اما به گفته ویکتور کنستانت ، تحلیلگر ارشد بازار در انجمن توسعه بین المللی کروم (ICDA) ، این فقط ضعف قبلی را تشدید می کند.


سه شنبه 10 نوامبر ، در کنفرانس بین المللی آلیاژهای فست مارکتس ، کنستانت گفت که نرخ رشد سالانه سنگ معدن کروم جهانی و تولید فرو کروم در سال 2019 به دلیل عرضه بیش از حد ، قیمت پایین و به طور کلی شرایط ضعیف بازار در میان چشم انداز نزولی اقتصاد جهانی ، کند شده است .
تولید جهانی سنگ معدن و کنسانتره کروم در سال 2019 بالغ بر 34.2 میلیون تن بود که در مقایسه با 33.8 میلیون تن در سال 2018 ، 1.2 درصد رشد داشت. در مقایسه با این ، درصد افزایش سالانه به ترتیب برای سالهای 2018 و 2017 حدود 11 درصد و 8 درصد بود ، داده های ICDA نیز این مساله را نشان داده است.
کنستانت گفت: "رشد [در سال 2019] بسیار کندتر از سالهای گذشته بود که با روند نزولی قابل توجه قیمت ها نیز همراه بود."

به عنوان مثال ، معدن کروم Fastmarkets 'کروم آفریقای جنوبی UG2 شاخص شاخص کنسانتره 42٪ را ثبت کرده که این بیان می کند که حال صنعت کروم اصلا خوب نیست.

پیش بینی ها بر این باور تکیه دارد که پس از مدیریت کووید 19 در ماه های آینده با توجه به ادعای چند کشور مبنی بر ساخت واکسن برای این بیماری ، اوضاع بازار جهانی کرومتا حدودی بهبود خواهد یافت ولی با توجه به ضعف شدید این بازار که از سال 2019 بوجود آمده است همچنان شاهد افت و خیز های زیادی در صنعت کروم در دنیا باشیم.

(کروم در کنار آهن اصلی ترین عناصر استنلس استیل هستند که این مساله می تواند بر روی قیمت تمام شده محصولات استنلس استیل تاثیر گذار باشد.)

برای مطالعه آخرین اخبار مربوط به استیل در دنیا می توانید با ما همراه باشید همچنین برای اطلاع از آخرین قیمت ورق استیل در ایران می توانید از این وبسایت بازدید بفرمائید.