وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

ArcSave کارایی تولید کننده چینی را افزایش می دهد


 ABB برای تهیه همزنهای الکترومغناطیسی اختراع شده ArcSave® خود بعنوان بخشی از تعمیرات اساسی در کارخانه فولاد سازی Guangdong Nanfang Donghai تولید کننده آهن و فولاد چینی در استان گوانگدونگ ، جنوب چین انتخاب شده است

 

این سفارش شامل دو سیستم ArcSave برای استفاده با دو کوره قوس الکتریکی جدید (EAF) است. ArcSave به عنوان بخشی از قرارداد بین Tenova و Guangdong Nanfang Donghai ، در قالب مفهوم Tenova's Consteerrer® ، یک راه حل ابتکاری متشکل از همزن الکترومغناطیسی Consteel® EAF و ABB ArcSave تحویل داده خواهد شدراه اندازی برای اکتبر 2021 برنامه ریزی شده است.

 

 ArcSave ذوب قراضه های بزرگ را بهبود می بخشد ، طبقه بندی را از طریق همرفت اجباری کاهش می دهد و هیچ منطقه مرده ای در مذاب باقی نمی گذارداین کار با کمک به حفظ درجه حرارت یکنواخت و ترکیب شیمیایی همگن ، ضمن تسریع در ذوب قراضه و ذوب آلیاژ ، عملکرد کوره را در مقایسه با همرفت طبیعی به تنهایی بهبود می بخشد.



 

 ArcSave همچنین با کاهش مصرف برق و فرآیندهای اضافی مانند آلیاژها و آهک و مواد مصرفی مانند الکترود ، به کاهش تأثیرات محیطی کمک می کند.به طور معمول ،  ArcSave ABB می تواند حدود 1٪ عملکرد را بهبود بخشد ، با بهبود بهره وری بین 5 تا 7٪این محلول همچنین باعث کاهش 3 تا 5 درصدی مصرف انرژی الکتریکی می شود.

برای مطالعه بیشتر مقالات و اخبار در رابطه با ورق استیل می توانید از وبسایت فلز کالا بازدید کنید. همچنین جهت استعلام از قیمت ورق استیل و خرید ورق استیل می توانید از طریق تماس با در ارتباط باشید و ورق مورد نیاز خود را تامین کنید.