وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

زیمنس نیروگاه سیکل ترکیبی را برای Evonik احداث می کند

 

زیمنس انرژی در حال ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی بسیار کارآمد برای شرکت شیمیایی ویژه Evonik در محل صنعتی خود در مارل ، نوردراین-وستفالن ، آلمان است. این نیروگاه با استفاده از یک توربین گازی SGT-800 ، یک توربین بخار SST-400 و دو ژنراتور ، این نیروگاه با 90 مگاوات ظرفیت الکتریکی و 220 مگاوات ظرفیت حرارتی نیرو و گرما تولید می کند. این نیروگاه در سال 2022 جایگزین نیروگاه گازی پشتیبان به بهره برداری خواهد رسید. در کنار اجزای نیروگاه ، زیمنس انرژی نیز سیستم کنترل SPPA-T3000 را برای کنترل کارخانه برش تهیه می کند. توافق نامه خدمات بلند مدت بین زیمنس انرژی و ایونیک ، دسترسی به نیروگاه و اجزای آن را تضمین می کند.

زیمنس انرژی به عنوان پیمانکار عمومی پروژه مهم کارخانه نیروگاه بسیار کارآمد را توسعه داده و خواهد ساخت. خدمات مالی زیمنس وKfW IPEX-Bank کارخانه جدید را در مرحله ساخت و پس از راه اندازی با حجم پروژه در محدوده سه رقمی پایین یورو میلیون یورو به طور کامل تأمین می کنند.

 



ساخت نیروگاه جدید سیکل ترکیبی دومین پروژه ترکیبی از گرما و نیرو (CHP) است که امسال در پارک شیمیایی مارل اجرا شده و نام آن را سایت اونیک نامیده اند.

شرکت زیمنس یک از بزرگ ترین شرکت های نیروگاهی در سطح دنیا است که در مالکیت اصلی آن در کشور آلمان می باشد.

این شرکت به طور گسترده ای در تمام قاره ها حضور دارد و در کشورهای زیادی مراکز ، نمایندگی و پایگاه هایی برای ساخت ، مدیریت و کنترل نیروگاه های جدید و نیروگاه هایی که مسوولیت پشتیبانی آن ها را به عهده دارند تاسیس کرده و از آنها استفاده می کند.

برای مشاهده آخرین مسایل مربوط به ورق استیل و استعلام قیمت ورق استیل در ایران می توانید از وبسایت گروه فلز بازدید کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد