وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

وبلاگ تحقیقاتی متالورژی

معرفی و ارائه مقالات در زمینه تخصصی فولاد زنگ نزن(استنلس استیل)

فن آوری AEM شروع به جوشکاری مخزن غرقابی Core Flooding می کند



شعبه ولگودونسک JSC "AEM-technology" (قسمتی از بخش ماشین سازی شرکت دولتی انرژی اتمی روساتوم-آتومنرگوماش) جوشکاری مخازن و کف مخازن Core Flooding هسته ای را برای واحد شماره 1 شروع کرده است. NPP "Akkuyu" (ترکیه).

در ساخت مخازن با سیستم غرقابی غیرفعال هسته ای ، متخصصان Atommash روشهای جوشکاری اتوماتیک را به طور کامل اعمال کردند.و روش های پایه را کنار گذاشته اند. تمام جوش های محیطی به طور خودکار در خارج و داخل جوش داده می شوند. بنابراین ، زمان ساخت مخازن 300 ساعت کاهش یافت. انجام جوشهای نهایی روی یک مورد از مخازن در حال حاضر 9 روز سریعتر انجام می شود.

وزن تانک Passive Core Flooding به طور تقریبی 77 تن بوده ، ارتفاع 10.5 متر و قطر 4.24 متر است. اتوماش مخازن هیدرولیکی سیستم غرقابی سیلابی را برای واحدهای شماره 1 و شماره 3 نیروگاه هسته ای "Akkuyu" که هم اکنون در دست احداث است تولید میکند.

نیروگاه هسته ای "Akkuyu" در ترکیه اولین پروژه جهان در صنعت هسته ای است که بر اساس مدل BOO (تولید-اپراتوری خودکار) اجرا می شود. این پروژه شامل چهار واحد قدرت با راکتورهای VVER روسی از نسل "3+" با افزایش ایمنی و بهبود ویژگی های فنی و اقتصادی است. ظرفیت هر واحد نیروگاه هسته ای 1200 مگاوات خواهد بود.




برای مطالعه آخرین مقالات و اخبار منتشر شده در رابطه با ورق استیل می توانید از وبسایت توان فلز بازدید بفرمایید.

جهت مشاوره فنی در رابطه با استنلس استیل میتوانید از طریق شماره تماس های موجود در این وبسایت با مهندسین متالورژی این شرکت تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان دریافت نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد